Toetsingskader Evenementenvergunningen Hengelo

Het college van B en W heeft op 21 mei het concept Toetsingskader Evenementenvergunningen Hengelo vastgesteld. Dit toetsingskader bevat de vereisten voor het aanvragen en verlenen van evenementenvergunningen in de gemeente Hengelo en vormt een actualisatie van de Beleidsregels Evenementen Hengelo 2019.

Inzien en zienswijzen

U kunt het concept Toetsingskader Evenementenvergunningen Hengelo van 23 mei tot en met 3 juli inzien. U kunt het toetsingskader ook inzien op het stadhuis. Daarvoor kunt u een afspraak maken met Laura Pierik via telefoonnummer 14074. Tijdens de inzagetermijn kunt u schriftelijk uw zienswijze indienen bij het college van B en W o.v.v. zaaknummer 3754612. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Laura Pierik.