Subsidie regenton

50 euro korting op een regenton!

Vanaf 14 oktober 2024, 9.00 uur kunt u via het digitale aanvraagformulier de kortingsbon aanvragen. Dit kan alleen digitaal met uw DigiD!

Aanvraagformulier Kortingsbon Regenton

Let op: Op=Op!

Inwoners van Hengelo kunnen een kortingsbon aanvragen ter waarde van € 50.  Met deze bon krijgt u € 50 korting op de aanschaf van een regenton van minimaal 200 liter bij de deelnemende verkooppunten in Hengelo. Er zijn 500 bonnen beschikbaar, per adres is één aanvraag mogelijk.

Door regenwater op te vangen en te gebruiken voor bijvoorbeeld het besproeien van de tuin, dragen we bij aan een duurzamere leefomgeving. Bovendien bespaart dit ook drinkwater.

De aanvragen worden in volgorde van binnenkomst behandeld. Dus enige haast is geboden. Het aanvragen van de kortingsbon kan alleen digitaal (met DigiD) vanaf 14 oktober 2024, 9 uur tot en met uiterlijk 20 oktober 2024. Als er voor die tijd al 500 aanvragen binnen zijn, wordt de inschrijving gesloten.

Voorwaarden:

1. Deze regeling is uitsluitend van toepassing op inwoners van de gemeente Hengelo.

2. Per adres kan maximaal 1 kortingsbon worden aangevraagd.

3. De kortingsbon kan alleen besteed worden ten behoeve van de aanschaf van een regenton met een inhoud van minimaal 200 liter.

4. Extra kosten boven de vergoeding die de kortingsbon biedt zijn voor rekening van de aanvrager.

5. De aanvrager levert de kortingsbon fysiek in bij de verkoper van de regenton.

6. De kortingsbon is één keer geldig.

7. De aanvrager schaft de regenton aan bij een van de aangewezen bedrijven en haalt de regenton op eigen initiatief op. Het aansluiten van de regenton doet de aanvrager zelf, op het adres van de aanvrager.

8. Indien de regenton ongebruikt bij de verkoper wordt teruggebracht krijgt de koper alleen het werkelijk betaalde bedrag terug en niet de €50 korting die de kortingsbon biedt. De kortingsbon kan niet worden ingeruild, volledig of gedeeltelijk, voor een geldbedrag.

9. De regenton wordt gebruikt voor de opvang van regenwater vanuit een regenpijp. De af te koppelen regenpijp is in de oude situatie aangesloten op de riolering.

De kortingsbon is geldig van 23 oktober tot en met 6 november 2024. In deze periode ontvangt u € 50 korting bij de aanschaf van een regenton van minimaal 200 liter.

De deelnemende verkooppunten zijn:

Telefoon: (0)14 074